網頁

2010年9月13日星期一

用 iPad 睇雜誌,又平又方便!

好多朋友都覺得 iPad 咁大個畫面,攞嚟睇電子書就最正㗎喇。呢點維京人係絕對認同嘅。所以一早已經裝咗 iBook 同埋 Kindle,睇個不亦樂乎。而 App Store 又有大把 整到成個 App 嘅書,真係好正。

至於睇報紙,香港嘅就已經有 頭條日報、AM730、SCMP、The Standard 等,又係冇得頂。

咁雜誌又點呢?一樣有! 其中 Wired 前兩個月已經出咗 App 版,完完全全利用咗 iPad 嘅功能。除咗雜誌內可以 flip 嚟 flip 去睇唔同嘅 topic,做得比較好嘅係好似上咗 web site 咁,某啲頁面仲可以有動畫同埋 Video 睇。將 iPad 嘅特性好處發揮得淋漓盡致。

淨係睇 Wired,可能有 D 齌,維京人今期推介一個超好嘅 Magazine Reader 入大家,佢就係 Zinio 喇。不過好遺憾地呢個 App 淨係可以响美國嘅 App Store download, 暫時仲未登錄香港 App Store。

呢個 Zinio 點解值得推介?就係因為大部份嘅外國雜誌,都可以  through Zinio 呢個網站買到。維京人就訂咗  MacWorld, PCWorld, Maxim 同埋台灣嘅天下雜誌。



乜話?台灣雜誌都有?冇錯,甚至連內地部份雜誌都有㖭呀。

雖然呢個 App 喺美國嘅 App Store 睇到,但係免費嘅。至於買雜誌,則可以 through 佢個 web site。大部份都平到冇人有,例如 MacWord, US$19.97就有 12 期,比起買 physical 嘅一本雜誌,平成 75% 有多!

Zinio 除咗有 iPhone / iPad 版外,亦有 PC 同理 Mac 版。無論有冇 iPhone / iPad,訂雜誌同睇雜誌都好方便吖。

如果想 download,可以 click 呢度吖。

另外呢個 App 一個唔係咁令人滿足嘅地方係日本嘅雜誌特別少。不過呢個小弟都有其他 App 可以推介。得閒就 post 下俾大家。

Cheers!

沒有留言:

iPhone, iPhone Blog, iPhone App, App Store, Apple, iTunes, iTunes Store, mobile phone