網頁

2009年1月13日星期二

用 iPhone 玩魚蝦蟹!

上個月維京人喺度介紹過 MotionX Dice 呢個 App。相信大部份讀者都有玩過,仲覺得好好玩㖭。不過大家可能會納悶點解呢個咁好嘅 App 冇魚蝦蟹呢個中國人(特別係南方人)傳統嘅賭博玩意㗎?咁樣過年好冇氣氛啫。

大家可以唔駛擔心喇。因為近期香港 App Store 佔據 Free App 排行榜第一位就係今期要介紹嘅魚蝦蟹喇。

呢個 App 又係免費嘅,值得支持本地創作。呢個 App 同 MotionX Dice 一樣,搖一搖三粒骰仔就會郁。如果唔鐘意搖,你仲可以按畫面左下角嘅「搖」,直至你按「停」為止。咁樣如果搭車或喺街度等朋友,手多多開個 App 出嚟玩亦唔需要俾人望住你隻手係咁 fing 係咁 fing 喇。





呢個 App 冇得換枱面背景,骰仔亦只得魚蝦蟹一種,而搖嘅時候亦冇震,玩感一定就冇 MotiveX Dice 咁盞鬼㗎喇。但農暦新年就到,有個魚蝦蟹坐陣 iPhone 度,拜年隨時都可以玩都唔錯噃。

如果想 download,可以以 keyword 「fish-prawn-crab dice」作搜尋。或者可以 click 呢度下載亦得。

補番句先:本 Blog 不鼓勵人賭博,但鼓勵本地 iPhone App 創作。



Universal Web Hosting

$6/month Free Setup


1000 MB web space

Unlimited email accounts

2 則留言:

匿名 說...

Hej! Kommer du från Norge?

我前幾日唔覺意見到LI個BLOG, 見到個名已經奇怪架喇, 頭先係你D COMMENTS咨見到有人用句挪威文同你講你都識回應, 莫非你以前係挪威住過?@@

我係係瑞典住架, 你好! :D

市場維京人 說...

Nej, jag är inte.

Blog 友 Desertfox 先係。
http://dessertfox.blogspot.com/

不過用 iPhone 上 Google Translator 不知幾鬼方便,哈哈。得閒等我介紹下其他一 D 翻譯 App 先得。

Cheers!

iPhone, iPhone Blog, iPhone App, App Store, Apple, iTunes, iTunes Store, mobile phone