網頁

2008年11月2日星期日

Y!路線:遊日必備

近排日圓升到阿媽都唔認得,想去日本玩嘅朋友真係要精打細算先至掂。尤其係交通,如果搭錯車又或者唔知點去撘多咗站,費時又失事。就等維京人今期介紹一款日本搭地下鐵必備嘅 iPhone 軟件:Y!路線。

只要你輪入出發及想到達嘅站名,然後按「探索」即可。佢會即刻列出有關的路線:幾時開車、邊個站轉車、幾多錢等等,一覽無遺。

日本人出名守時,比較少誤點的火車。如果你知道幾時出發,甚至可以於「現在時刻」注明你想出發或到達嘅時間。你甚至可以選擇是否需要搜尋「新幹線」,或「有料特急」及「高速巴士」等,令到 search 更有彈性及合乎需要。另外,如果你喺日本,仲可以以 AGPS 搵到你家下所在地最近嘅車站。



以下係小弟試過搜尋以新宿到上野嘅路線,一共搵到三條路線:



其實維京人寫呢篇 post,本身係想介紹「駅探」呢個 app 嘅,不過佢近排轉咗要俾錢,要成 350円,等有機會再介紹過。

「Y!路線」同埋「駅探」可以喺日本嘅 App store 度搵到。如果各位打開 iTunes Store 後,於主頁底部可以選擇國家「日本」即可到達。不過要下載,需先開番個日本 App Store 嘅 account 先至 OK。 遲下維京人會喺度教大家點樣開日本 App Store account,或可以先參考其他網友嘅辦法

搵「Y!路線」可以進入日本 App Store 後以「Yahoo!路線情報」作關鍵字搜尋,或 click 呢度。如果搵「駅探」請click 呢度

沒有留言:

iPhone, iPhone Blog, iPhone App, App Store, Apple, iTunes, iTunes Store, mobile phone